la-Cluj Napoca.ro     


Fondat 2012     |                     Site dedicat informarii clujenilor.                   |     


Acasa  |  Social  |  Politic  |  Economic  |  Legislatie  Sanatate  |  Medicina  |  Sport  |  Divertisment  |  Anunturi  |  Utile  |  Forum  |  Mall  |  Contact

Proiectul "Cluj-Napoca - Capitală Europeană a Tineretului în 2015" și-a definit logo-ul și strategia de comunicare

Agerpres

 

Echipa care se ocupă de organizarea proiectului"Cluj-Napoca - Capitală Europeană a Tineretului", care se va desfășura pe tot parcursul anului 2015, a stabilit strategia de comunicare și logo-ul evenimentului.

Din cauza faptului că proiectul Capitalei Europene de Tineret este unul relativ nou și mai puțin cunoscut la nivelul Uniunii Europene, dar și pentru că se confundă cu titlul de Capitală Culturală Europeană (care există de peste 25 de ani), echipa de coordonare a evenimentului a decis să folosească ca slogan sintagma "Cel mai mare festival din Europa". 

Potrivit lui Adrian Docea, consultant de strategie de comunicare al Federației Share (care se ocupă de organizarea evenimentului), în cursul anului 2015 în Cluj-Napoca vor avea loc aproximativ 1.500 de evenimente, care ar putea fi reunite, pentru un an, sub umbrela Capitalei Europene de Tineret, dar care să fie prezentate publicului ca pe foarte mare festival. Printre scopurile proiectului se numără atragerea unui număr cât mai mare de turiști în anul 2015 și a de a prezenta în mod susținut o parte dintre atuurile municipiului Cluj-Napoca - considerat un "oraș creativ, foarte prietenos cu vizitatorii, un oraș artistic și boem". 

"Sloganul pentru proiectul 'Cluj - Capitală Europeană a Tineretului 2015' este 'Cel mai mare festival din Europa', iar programul prevede că vor avea loc 1.500 de evenimente pe durata a 365 de zile. Considerăm că este evenimentul deceniului în România, prin care încercăm să aducem un număr mare de turiști anul viitor la Cluj-Napoca și companii care să investească aici. Vrem să atragem atenția turiștilor străini asupra Clujului, să aducem de două ori mai mulți străini, cărora să le spunem că orașul e creativ, e foarte prietenos cu cei care îl vizitează, e artistic și boem, este un oraș cu oameni frumoși", a spus miercuri Adrian Docea într-o conferință de presă. 

Echipa a stabilit și logo-ul Capitalei Europene de Tineret, care are la bază un contur cu șase laturi, ce copiază forma vechii cetăți a Clujului, dar care a fost refolosită într-o manieră vizuală. Echipa de coordonare a proiectului dorește să impună această formă ca logo pentru proiect, dar, în același timp, pentru a respecta semnificația cuvântului "Share" (din engleză - a împărtăși), care este denumirea fundației care se ocupă de eveniment, se dorește ca acele fotografii adunate de la turiști, pe parcursul anului 2015, să fie folosite pentru "umplerea" acestui contur sub formă de diamant. Într-un contur pe care organizatorii doresc să-l transforme în identitate vizuală pentru proiect pot apărea diverse imagini care să definească Clujul și "Capitală Europeană de Tineret". 

În urmă cu doi ani, Cluj-Napoca a obținut, la Maribor, în Slovenia, dreptul de a deveni în 2014 Capitală Europeană a Tineretului, în urma unei decizii a Forumului European al Tineretului (European Youth Forum, EYF) care coordonează și promovează acest proiect. Cluj-Napoca va fi cea de-a șaptea Capitală Europeană a Tineretului, iar acest proiect ar putea constitui un atu pentru candidatura orașului pentru titlul de Capitală Culturală Europeană în 2021. 

Titlul de Capitala Europeană a Tineretului se acordă, pentru un an, unui oraș european cu scopul promovării acelei localități. Orașul are astfel șansa de a prezenta, printr-un program complex, toate aspectele pe care le consideră importante din punct de vedere social, cultural sau economic, însă proiectele trebuie să readucă mereu în atenție ideea promovării tineretului. Statutul de Capitală Europeană a Tineretului a fost introdus în anul 2009, cu orașul Rotterdam (Olanda), urmat de Torino (Italia) în 2010, Anvers (Belgia) în 2011, Braga (Portugalia) în 2012, Maribor (Slovenia) în 2013 și Salonic (Grecia) în 2014. 

În competiția pentru câștigarea titlului pentru anul 2015 au intrat în finală Vilnius (Lituania), Varna (Bulgaria), Ivanovo (Rusia) și Cluj-Napoca (România).

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, abonează-te gratuit la Newsletter trimițând site-ul de care ești interesat(ă) și adresa ta de e-mail la office@la-romania.ro.

 


laAnunt.ro |eMedic.ro     |     LaMedic.ro     |     laExecutareSilita.ro     |     laHotel.ro     |     laZiar.ro     |     la-Facultate.ro     |     la-Firma.ro     |     la-Mall.ro     |     la-Masa.ro     |     la-Televizor.ro     |     Spune-ti parerea.ro

la-Romania.ro     |     la-AlbaIulia.ro |     la-Alexandria.ro     |     la-Arad.ro     |     la-Bacau.ro     |     la-BaiaMare.ro     |     la-Balti.ro     |     la-Barlad.ro | la-Bistrita.ro     |     la-Botosani.ro     |     la-Braila.ro     |     la-Brasov.ro     |     la-Bucuresti.ro     |     la-Buzau.ro     |     la-Calarasi.ro     |     la-Chisinau.ro     |     la-Constanta.ro     |     la-Craiova.ro     |     la-Deva.ro     |     la-DrobetaTurnuSeverin.ro     |     la-Focsani.ro     |     la-Galati.ro     |     la-Giurgiu.ro     |     la-Hunedoara.ro|la-Iasi.ro     |     la-Medias.ro |la-MiercureaCiuc.ro     |     la-Onesti.ro | la-Oradea.ro     |     la-PiatraNeamt.ro     |     la-Pitesti.ro     |     la-Ploiesti.ro     |     la-RamnicuSarat.ro|la-RamnicuValcea.ro     |     la-Resita.ro     |     la-Roman.ro | la-SatuMare.ro     |     la-SfantuGheorghe.ro     |     la-Sibiu.ro     |     la-Slatina.ro     |     la-Slobozia.ro     |     la-Suceava.ro     |     la-Targoviste.ro     |     la-TarguJiu.ro     |     la-TarguMures.ro     |     la-Timisoara.ro     |     la-Tulcea.ro     |     la-Turda.ro | la-Vaslui.ro     |     la-Zalau.ro

eSante.ro     |     Journaux.ro     |     laTele.ro     |     Magasins.ro     |     Medecin.ro     |     Universites.ro

©2014